Cum îți dai seama că românul e prost?

Imagine
Am așteptat (destul de mult totuși) să treacă tot balamucul cu evaluarea națională, bacul și, bineînțeles, să termin și eu cu examenele și licența ca să mai scriu pe blog.  Întâmplările din ultima vreme m-au făcut să realizez că suntem o nație de proști și că ne merităm soarta. Evaluarea națională și examenul de bacalaureat sunt printre cele mai importante examene ale vieții, conform spuselor... tuturor. Evaluarea trebuie să o iei cu o notă mare ca să intri la un liceu bun (că altfel nu poți învăța), iar bacul trebuie să îl iei ca să... nu știu, completați voi. :) Evaluarea națională Subiectul discuției de astăzi nu se axează pe profesori, pe stat sau pe sistemul de învățământ, ci pe elevi și părinți, îndeosebi pe cei din prima categorie. Vina părinților? Nu au fost în stare să fie cu ochii pe odraslele lor, să îi încurajeze și să îi împingă de la spate, să fie oleac' mai severi în ceea ce privește învățatul (pentru ca atunci când ești adolescent, ai nevoie de toată

Scrisoare către EL

Draga mea fostă iubire,

iubireNu am de gând să vorbesc sau să scriu urât despre tine. La timpul potrivit, mi-ai făcut zilele mai frumoase, m-ai făcut fericită, chiar dacă totul a fost o iluzie și o minciună. Chiar dacă asta doare cel mai tare, pe lângă tot ce ai făcut. Bineînțeles, nu voi fi ipocrită, nu voi arunca toată vina asupra ta. Dacă am învățat ceva în toți acești ani, este faptul că într-o relație sunt doi oameni, două suflete, greșelile le fac ambele părți. Sunt destul de matură încât să recunosc atunci când mă abat de la propriile principii, ceea ce am și făcut. Am greșit că nu am avut curajul să îți spun ceea ce trebuia să îți spun la momentul potrivit și astfel, tu ai crezut că toată relația și toate sentimentele mele investite au fost... doar cuvinte. Nu mai am niciun interes în a te vrea înapoi, vreau doar să te lămuresc cu toată situația asta. Probabil că voi primi multe mustrări după ce voi posta articolul, dar chiar nu îmi pasă, am nevoie să mă descarc, asta voi face. Mă voi descărca scriind.

    Îți spun sincer că în toate clipele petrecute alături de tine, am investit atât timp, cât și sentimente. M-ai făcut să te iubesc cu adevărat și îmi pare rău pentru tot ce s-a întâmplat între noi si pentru toate momentele în care te-am supărat și enervat (știu că au fost multe, mai ales în ultima perioadă). Trebuia să știu că o relație care a urmat după o alta de trei ani, nu va avea un final fericit și nu va ține prea mult timp. Probabil că nu trebuia să merg pe principiul O iubire se uită prin alta, probabil că asta a fost prima mea greșeală. Trebuia să mai aștept o perioadă până când aș fi fost sigură că am trecut peste în totalitate, dar cred că m-am mințit și pe mine. Atât de tare am vrut să îl uit, încât mi-am impus asta, dar nu s-a întâmplat nimic. Trebuia să o fac... dar nu am făcut-o. Nu îl mai iubeam, ci doar încă țineam la el, a fost prima mea iubire, mereu o să țin la el. De fapt... așa voi ține și la tine, iar dacă vreodată vei avea nevoie de ajutor sau de vreun sfat, nu ezita să mă cauți, chiar dacă în momentul ăsta nu vrei să mai auzi vreodată de mine! Am spus amândoi cuvinte grele ultima oară, am fost nervoși, însă vreau să lăsăm loc de bună ziua, nu știm când avem nevoie unul de altul, nu știm ce ne rezervă viitorul.
"Te-am iubit cu fiecare literă din cele opt. Cu fiecare zâmbet şi fiecare privire. Cu fiecare vers şi fiecare lacrimă. Te-am iubit până când mi-am dat seama ce înseamnă infinitul. Te-am iubit atât de mult, încât mi se sfâşia sufletul atunci când te priveam. Cu ultimele bucăţi desprinse din mine. Te-am iubit până când m-am urât pe mine și mi-am dat seama ce fac. Dragostea, goana continuă după fericire."

iubireVoi șterge încerca să șterg din mintea mea orice amintire negativă cu tine, le voi păstra doar pe cele care m-au făcut fericită și crede-mă, au fost multe! Prefer să am o imagine frumoasă a ta, chiar dacă ai greșit enorm de mult prin ceea ce ai făcut. Ai apărut în viața mea exact când aveam cea mai mare nevoie de cineva, ai reușit să îmi câștigi încrederea destul de repede, dar la fel de repede a și dispărut. Îmi pare rău, nu trebuia să se termine așa! Ai fost diferit, dar totuși... la fel. Ai știut ce cuvinte să spui, astfel încât să mă faci să trăiesc într-o iluzie. Sper doar să nu fi fost așa. :) Îmi pare rău că a trebuit să fii tu acea persoană care să mă scoată din căcat,  dar care... nu a stat lângă mine până la final. Ne asemănăm, dar suntem atât de diferiți, de fapt. Eu voiam ceva de la tine, tu altceva. Eu voiam să fii alături de mine, orice s-ar fi întâmplat și oricât de mult aș fi greșit, tu nu ai putut accepta asta... Nu aveam nevoie să pleci de lângă mine,aveam nevoie să ai răbdare şi să stai lângă mine, orice s-ar fi întâmplat. Habar nu ai de câte aş fi fost în stare să fac pentru tine, dar tu nu ai avut răbdarea necesară şi ai ales să calea uşoară. Nimeni nu te va mai iubi aşa cum te-am iubit şi încă te iubesc, nimeni nu va mai renunţa la atâtea pentru tine, nimeni nu va mai face orice pentru tine, doar ca să te ştie fericit. Dacă ai fi avut răbdare... ai fi gustat din toate astea!

    Cel mai mult îmi vor lipsi gesturile tale mărunte, sărutul de noapte bună, cel de bună dimineața, îmbrățișările acelea puternice în care d-abia mai puteam respira atunci când ne vedeam după două săptămâni, așteptarea interminabilă în gară, zâmbetul care îmi lumina imediat fața atunci când te vedeam, indiferent de cât de mult ne-am fi certat cu o seară în urmă, plimbările cu tine, jocurile noastre tâmpite și momentele în care râdeam minute în șir, dar nu știa niciunul de ce, cafeaua savurată de dimineață alături de tine, minutele în care mă trezeam doar ca să te privesc cum dormi și toate serile în care veneai în sufletul meu, gândurile ce îmi inundau mintea atunci când tu vorbeai și gesticulai minute în șir, iar eu mă uitam la tine, zâmbind și spunându-mi : "Sunt atât de norocoasă că te-am găsit, sunt cea mai fericită alături de tine!" și multe alte lucruri pe cât de mărunte, pe atât de importante. Dacă tu crezi că toate astea au fost doar cuvinte, te înșeli amarnic. Nu, nu au fost deloc! Te-am iubit sincer și din toată inima, însă marea mea greșeală a fost că nu am avut curajul să îți spun ceea ce aveam de spus, atunci când mi-am propus. Probabil de acolo s-a dus totul dracu'. Îmi pare rău... Ai fost un chip frumos, dar cu o minte foarte, foarte bolnavă. Hope that she'll do to you what you did to me. :) 

Adio, suflete! Rămâi cu bine...

Facebook page: deyush




P.S. Pe asta nu mai ai cum să o arzi!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Dominația creierului

Jocuri cu bile