Cum îți dai seama că românul e prost?

Imagine
Am așteptat (destul de mult totuși) să treacă tot balamucul cu evaluarea națională, bacul și, bineînțeles, să termin și eu cu examenele și licența ca să mai scriu pe blog.  Întâmplările din ultima vreme m-au făcut să realizez că suntem o nație de proști și că ne merităm soarta. Evaluarea națională și examenul de bacalaureat sunt printre cele mai importante examene ale vieții, conform spuselor... tuturor. Evaluarea trebuie să o iei cu o notă mare ca să intri la un liceu bun (că altfel nu poți învăța), iar bacul trebuie să îl iei ca să... nu știu, completați voi. :) Evaluarea națională Subiectul discuției de astăzi nu se axează pe profesori, pe stat sau pe sistemul de învățământ, ci pe elevi și părinți, îndeosebi pe cei din prima categorie. Vina părinților? Nu au fost în stare să fie cu ochii pe odraslele lor, să îi încurajeze și să îi împingă de la spate, să fie oleac' mai severi în ceea ce privește învățatul (pentru ca atunci când ești adolescent, ai nevoie de toată

Lumea YouTube

Pentru articolul de astăzi, m-am inspirat de la Mădălina, în urma a ceea ce am citit pe blogul ei. Mulțumesc pentru idee, eu am cam rămas în pană.

Youtubers


Vlogerii români


 1. Codrin Bradea - Satana


"Vai, cum să îl urmărești pe ăla? Știe doar să înjure.". Bă, nu e vina lui că oamenii, în special copiii ăia de 10-11-12 ani, copiază de la el doar partea asta. Tipul face entertainment, tu nu începi să înjuri doar că te uiți câteva minute la clipurile lui. Dacă tu ești atât de pudic încât să nu te uiți la un vlogger doar pentru că folosește înjurături și îl critici pentru asta, îmi pare rău pentru tine. Înțelege mesajul din spatele cuvintelor! Din păcate, haterii au reușit să îi șteargă atât pagina de Facebook, cât și canalul de YT, dar nu e problemă, și-a făcut altele.

2. Zmenta


Pe Zmenta îl urmăresc de vreun an de zile. În ciuda părerii internetului (mai ales Tumblr si ask.fm), care îl urăște, mie îmi place de el pentru că încearcă să deschidă ochii românilor folosind ironia, sarcasmul și exemple concrete (seria aceea cu analfabeții). Deși lumea îl critică, eu îl admir pentru curaj, chiar dacă de multe ori exagerează.

3. 10 lucruri


"Bă, da' unde e Vali?". Nu cred că există oameni care să nu fi auzit măcar o dată de ei sau care nu s-au uitat măcar o dată la un clip de-al lor. Primul clip pe care l-am văzut a fost acela cu "10 lucruri de știut la bac". După ce m-am uitat la el de vreo 3 ori, am stat într-o seară și am văzut toate videoclipurile pe care le-au făcut.

4. Coțofan


Sau Omul străzii, așa cum este cunoscut pe ZU TV. Bine, nu prea e el cunoscut din câte am observat, are foarte puține vizualizări, dar îmi place de el la maxim pentru că este singurul care activează în domeniul vloggingului muzical românesc, din câte știu. El se ocupă cu critica pozitivă asupra videoclipurilor: dacă este sau nu plagiat, greșeli gramaticale, greșeli regizoriale și altele. Merită un subscribe! :)

5. Bromania


Matei Dima este responsabil de acest canal. El realizeaza vine-uri amuzante (clipuri de 9 secunde) cu diferite vedete sau singur și ironizează prostia și manelismul, interpretând diverse personaje: pițipoanca, cocalarul etc..

Vlogerii străini


1. theDOMINICshow


Entertainment. Cam așa se poate descrie canalul lui Dominic Sandoval sau D-Trix, dansator profesionist și jurat la America's Best Dance Crew. Am dat de el din greșeală, în urma unui tweet de pe Twitter și am stat câteva ore bune pentru a mă uita la clipurile lui. Dacă vreți amuzament, vi-l recomand cu cel mai mare drag, merită!

2. Guillaume Lorentz


Nu este neapărat vlogger, cât este instructor de dans. Nu am ce să vă descriu mai mult, intrați pe canal și vă veți convinge că este foarte tare. :)

3. TheFineBros


Nu știu dacă ați auzit de acele clipuri Teens react to..., Elders react to..., Kids react to.... Eh, dacă nu v-ați uitat niciodată, e timpul să o faceți. Videoclipurile au la bază următoarea idee: niște oameni sunt puși să se uite la un clip, iar în timp ce-l urmăresc, sunt luați la înrebări sau li se spun anumite informații. Reacțiile sunt priceless. Aruncați un ochi. 


Vloggeri urmăriți de alți bloggeri

Mai jos vă voi lăsa link-uri de la articolele postate de prietenii mei bloggeri, articole scrise pe aceeași temă:

2. Iulian
4. Raul
5. Săbi

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare către EL

Jocuri cu bile

Dominația creierului